Wednesday, June 29, 2011

PERSAHABATAN !!


"BUKAN SEMUA ORANG YANG SUKA PADA KITA DAN KITA SUDAH PASTINYA TIDAK MAMPU MEMUASKAN HATI SEMUA ORANG. ITU HAKIKAT SEBUAH PERSAHABATAN"

**kalau siapa yang dah lama baca blog ini mesti perasan saya banyak attach gambar kucing kannn... nampak macam suka kucing tapi hakikatnya bila anak suarakan hasrat nak bela kucing, saya pantas jawab "Yun pilih..samada Yun duk dalam umah atau kucing tu!"..sampai ke hari ni, ekor kucing pon ku tak nampak dalam umah!! ...SEKIAN !! MAAFKAN SAYA KALO TAJUK ENTRY NGAN MAKSUD TAK KESAMPAIAN ^_*

6 comments:

Fyqa

betol tuh. tak smua org akn b'puas hti dgn apa yg kte buat...



*huhu. tkot x t'bela kucing ke..

Nurfaizah M Nor

kita hanya manusia biasa yg tak lari dr melakukan kesilapan.
tp...gambo kucing tu comel ahhh.... mcm nak gigit je kaki ye....huhu!

risa

jagalah hati kite sendriri kak..dripada mengharap org lain jga..nanti kite yg kecewa

Tina Othman

dulu ada seseorang ckp ke tina, tak payah nak harapkan bulan & bintang dlm persahabatan ni, jaga hati kita & keluarga kita sudah

eliyaezlinalias

stuju ngn sttmt itu
TAPI kena gak jga2 ngn 'SAHABAT' yg pandai amik kesempatan~~~

➳➳ NorulKama

betol tu..saya juga bersetuju ngan semua jawapan2 diatas.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket