Thursday, June 9, 2011

NOTA CINTA DARI DIA

pagi tadi kul 6.00 am time nak keluar pegi keje ada nota ini


even though kat umah diaorg bukan panggil aku mummy aku pasti Qistina tinggalkan note ini untuk aku sebelum dia tidor...uwaaaaaaaaa! terharuu..ingat nak MC je pagi tadi tapi pikirkan ada report je yang belum submit terpaksa jugak keluar bekerja.

mesti dia rindu..mesti dia bosan kannn bila hari² aku tinggalkan dia. nak buat caner dik..mama cari duit..untuk adik jugak, untuk kakak, abang dan sarah. ku capai marker and ku balas nota itu...


yeeee...kenangan itu mengimbau kembali. aku yang kadang menangis keseorangan rindukan mami yang keluar bekerja . yang selalu ternanti² bila mami cuti. bezanya aku tak pernah zahirkan kerinduan itu pada mami hinggalah ke akhir hayatnya tapi anakku ini..... :'(


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket