Monday, June 20, 2011

JOM BALIK!!

huhuhu..matahari dah nak betul2 tenggelam
bulan pon dah nak memancarkan cahaya
aku baru je abes keje..serious kadang penat
tapi gagahi jua demi nak carik duit utk ank2!!
wahhh..kata2 mcm orang kais pagi mkn ptg kannn
hakikatnya kaki pemboros..kwn2 bisnes on9 je yg tau! !

kekekek..entry sementara nak tggu enjin keta panas
di temani pak guard yg asik pandang (jolok mata kang!)

ni dh balik bkn terus boleh balik umah
nak jemput hero hati kat PJ dulu
hari2 cenggini..ye la aku bkn kaya
kereta cabuk ni sebijik je yg ada
even time sarat ngandung pon macam ni tauuu
tangan letih perut tolong pegang stereng!!

kalau keluar pukul 7.30 smpai PJ kul 8.00
tggu dia abes koje kul 8.30
singgah sana sini sinun kul 10.00 baru smpai umah
huhuhu..lambatkann!!

Eh!! Balik dululahhhhh
aku ni kalau merepek memang sang juara :-P
bye!! chau chin chowwww!!
Published with Blogger-droid v1.6.7
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket