Wednesday, June 29, 2011

Salam Rabu Terakhir di Bulan June 2011 ♥

Salam Pagi...erkkkkkk!! korang nak tau aku sebenarnya takut nak letak perkataan "terakhir" di setiap perbuatan aku. Takut² itu memang yang terakhir untuk aku dan terpaksa tinggalkan segala yang aku sayang di dunia ini. Tapi bila fikir balik..andai ajal sudah sampai tak kira apa keadaan pon akan tetap berlaku kannnn!! hurmmmm...kalau aku dah tak ada, ini je kenangan yang boleh di tinggalkan..yang mungkin boleh menjadi pengubat rindu anak² pada aku nanti ...ehhh! kenapa pepagi macam ni nih?????

Ishhhh...ntah nape lately ni asyik fikir tentang ajal !!..jom tukar topikkkkk! Hari ni aku bakal kebizian yang teramat. Tak tau sempat ke tidak nak berentry seperti biasa. Nak siapkan month end. Staff berwibawa kannn ...keje haruslah di siapkan dulu !! (chewahhhhhh!) . Banyak menda nih nak buat dulu..tatau mana nak sentuh dulu :-(

Lepas ni July pon dah nak tiba. Bulan kegembiraan berdouble triple untuk aku. Hehehehe..mana taknya 23 July nanti birthday Qistina , 24 July birthday Qaisarah & 27 July pulak birthday aku sendiri (yang ke 17) . Besttttt...tak sabar tunggu tarikh² itu walau hakikatnya encik suami bila tiba je bulan July mula la nampak loya² & muntah² kannnn. Simptom orang yang bakal kehabisan duit...keskeskeskes! Elehhh..bukan ku mintak yang bukangg² pon..cukup menyintai & menyayangi aku & anak² sepenuh hati..itu dah lebih membahagiakan untuk seorang wanita bergelar isteri kannnnnnn......hehehe ! ye sangatttttt!

Uhhhh..dah panjang nih!! Jom ah buat keroje pulak. Ada masa karang jumpa ehhhhh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket