Monday, June 20, 2011

TERIMA KASIH KAWAN!


nak dapat apa yang ada memang mudah
macam-macam cara boleh kita lakukan
tapi nak mengekalkan..itu yang payahhh!!

alhamdullillah even aku jarang sangat berblogwalking
jarang sangat balas jejak yang di tinggalkan
aku tau aku masih punye kawan yang setia
yang selalu akan datang menjengah aku di sini !!

erkkkk..bukan tak sudi nak berblogwalking
tapi masa sangat membataskan (erkkkk...popular sgtkah???)
kalau korang ada kat list FB aku korang akan tau caner tegarnya aku
dalam 5 minit aku boleh taip 100 huruf & tekan 100 like tauuu -))

sebenarnya pagi tadi ilang mood nak berblog
tapi bila tengok pepagi dah ramai yang jengah
mood ke laut datang semula ke darat
cuma hari ni tak berapa nak ligat lahh
duk pujuk hati yang terjadi tetapkan terjadi :'(

kekekeke..mesti herankan orang macam aku pon tau sedey²
tapi jangan tak tau..orang yang banyak gelak lagi banyak duka di hati
chewaaahhhhh...jangan ada spekulisi bukan² okehhh
aku bahagia dengan apa yang ada
cuma...urmmmmm !!langau² yang suka tgk orang sedey
rasa macam nak sembur RIDSECT sebotol kat muka dia....GRRRRRRRR !!

pada yang sudi terima aku sbg kawan..TERIMA KASIH!!
sayang korang ketat²..seketat kebaya ketika aku masih dara !!

5 comments:

eliyaezlinalias

kak ridsek xpower sgt amek beygon tuh 2tin! heheh <---batu api bukan batu nesan! hahahaha

oshin-jamel

hakhak....kak ek...kak el...heheh!

Nurfaizah M Nor

jom kita pakai (kebaya masa dara) sama2......bleh butang lg tak? kalo tak bleh, kita wat jaket je lah!

Anonymous

sama² uwaaaaaaaa nak pakai kebaya ketat jugak (:

risa

kakak!!!!! sayang kamu selalu
saye tau org yg selalu senyum ni banyak simpan didalam hati...
takpe kak..ai ada untuk u bila2 u perlu ye..
**tergelincir sikit pagi tadik..kena buat teh untuk visitor daaaaa..adoyaiii bergelek2 macam yvonne buatkan kopi untuk seth tan!!..lalalalala

sat sat,,watpe pakai ridsect..bagi racun tikus terus..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket