Saturday, June 25, 2011

HUARGHH..LAMBAT LAGI KE SAMPAI??

aku rasa sepuluh kali dah aku pejam celik pejam celik
bukan apa..takut kalau lena betul aku terdengkur
ehh..jgn ingat aku jenis tidor kuar irama okeh
cuma berjaga2 itu kan bagussss.. (",)

tak tahu dah kat area mana nih
selak langsir nampak utan
jgn bawak g Golok cukupppp..hehehhe

tapi tadi masa sedar dari jaga tiba2 terbyg muka org itu
sape dia aku tak kenal. .tak nak kenal pon
tapi aku dgn dia bertentang mata sebaik aje aku sedar
sedar dari tidor yang sangat lena dalam bas awam!!
aku mula pelik nape dia tak sandar kat kusi bas tu
siap pegang palang kusi depan pastu muka duk jeling2

aku ingat nak ngorat aku kannnnnnnn
rupanya baru teringat masa tidor tu aku mungkin terlentok atas bahu dia!!!
kehkehkeh..aku berani cakap itulah penyebab kenapa dia jeling aku
itupon confirmation berlaku keesokkan harinya
bila turn aku pulak berdiri dlm bas yg sudah penuh
aku terpandang pompuan dok elak lelaki sebelah dia yg kemain lagi lenanya!!!

hahahhaha..jam tu jgk muka mamat yg semlm dtg kat ingatan
rugi wehhh elak2 pale aku dari terlentok bahu kome
ramai giler nak tunggu peluang itu tauuuuuu!

Published with Blogger-droid v1.7.2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket