Friday, June 17, 2011

SANA SINI SINUN PON JEM!!

aku ni keje dah la tetiap hari balik paling awal kul 7.30. dah mintak tolong kawan gantikan tempat dpt la keluar kul 6. keluar je dari paking opis tgk jalan..ohmaigod! jem terukkkk!

penat aku merajuk ngan lalink suh dia pon abes keje 6.30 last sekali dekat pukul 7 baru sampai!! baru plan nak ber SETH TAN time matahari masih ada..tak dapekkk jugokkk!!

aku rasa la kannnn..satu cara je nak kurangkan keta kat jalanraya ni. suh gomen naikkan seliter minyak sama ngan harga 5kg beras..huhuhu, kalau berani buatlah gomen, sok aku pangkah lain pulakkkk (",)

Published with Blogger-droid v1.6.7

2 comments:

eliyaezlinalias

Beli jet kak!!!
Hehehe komen mintak sekeh

Ibu Darwisy

keh..keh..kalo ler seliter minyak mcm harga beras 5kg..abes dah rasenye mesia ni kena bako..bak kate ucop wilcha..kite bakor...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket