Monday, June 27, 2011

AKU TAHU AKU BOLEH!!

** INI ENTRY TENGAHARI YG TAK TERPUBLISH. JEMPUT BACA YER!!

hai..selamat tengahari korang, baru sehari tak update blog dah rasa tak besh
kannnn..apa boleh buat dah di hantar pegi kursus, ikuttt je lahhh!!

kursus ni start hari Sabtu, hari ni baru abes
so..kat sini banyak menda yg aku belajar
tentang team work terutamanya
jugak tentang membina keyakinan diri sendiri

Tu tgk gambar kat atas, kecik je tp itu aku
sebelum ni nak bergerak dari tempat tinggi mana aku berani
kat sini semua aku cuba!!

sebelum flying fox tu aku buat sky trail
euuuwww..meniti atas tali dari pokok ke pokok dgn ketinggian 25 kaki dari tanah
tak tau mana kekuatan yg aku dpt
tp mmg memula tu lama aku duk kat pokok beranikan diri
bila dh start gerak dr pokok tu aku suruh trainer tu nyanyi lagu
kekeke..melayan dia ngn peel aku..tgh dia nyanyi aku suruh dia stop
cakap kat dia "takpe, sy bygkan laki sy ada kat pokok sana!"
hehehebhe..eksyen tu bila keberanian dh start ada
and finally aku berjaya habiskan..tererkannnn!!

pastu g join plak main paintball
cessss! penat je nyorok balik pokok pon still kena tembak (pokok lg slim dari aku!!)
petang pulak join aktiviti berakit
satu group bina rakit bersama2 pastu mendayung kat tasik tu
tapi rahsia nak bgtau ni "satu teknik ikat tali rakit pon aku tak hafal!"
malas nak hafal, ye laaa..aku g kerja bkn naik rakit pon kannnnn!!

so now dah tunggu bas nak balik
nak lepaskan rindu kat suami dan anak2
tapi ada kata2 yg aku akui seribu kebenaranya yg aku pelajari kat sini

KITA UMPAMA ICE BERG DI LAUTAN, NAMPAK KECIK JE DI ATASNYA TAPI SEBNRNYA BESAR TERSEMBUNYI DI BAWAH LAUT!!
Published with Blogger-droid v1.7.2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket