Friday, June 17, 2011

SALAM PAGI JUMAAT



SELAMAT PAGIIIIII....mood pepagi tak dapat di kesan
hopefully akan macam hari² yang lepas
hepi di kelilingi oleh kamu, kamu & kamu (bukan boss..kekkekeke)

tu kat atas tu breakfast aku untuk pagi ni
yogurt tu takde botol besar la pulakkkk
bila tanye kat budak 7E tadi dia cakap "tak pasti pulak!"
terus tak sengaja TERSOUND "apaaa?? tak pasti?"
kekekekek...berubah muka dia sambil g check kat rak air tu
dalam hati dia aku tak tau dia carut apa
sukahatilah..asalkan aku tak dengar kannnnn (",)

gile banyak kan aku amek breakfast,hari ni aku lapar sangat²
maybe sebab dah berapa hari ni asik mengadap blog ngan fb
sampai terlupa nak amek makanan..sampai baju kurung terasa longgar..chewahhhhhhh!!

tu nugget tu sebenarnya...hah! ni nak start citer ni
sabar ekkk..teruskan membaca (",)
itu nak bagi kat Sarah semalam
pastu lalink boleh tertinggal dalam keta,dah tak pasal² dia kena bebel
ye laa..sarah ni ayam dia tak nak sangat

lepas tu aku siap call kfc cakap nugget tak bagi
manager dia suh aku amek hari ni..siap cakap sori berkali²
rupanya masa nak parking keta tadi bila nak amek handbag kat kusi belakang
tengok nugget ada kat situ..padan pon masih ada bau KFC dalam keta
yang aku ni tercium² la tangan sendirikkk..takut memang ada lekat lagi bau KFC
so di pendekkan citer...aku amek buat breakfast pagi nie

NOTAKAKISIZE5: kalau korang penat nak baca citer kat atas korang boleh baca tajuk dengan part yang di pendekkan citer tu aje tauuuu....hhheheheeeh!! sayang korang ketat ketat !!




Published with Blogger-droid v1.6.7
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket