Thursday, June 2, 2011

UWAAAAA...MALUNYA!


uwaaaaaaa...malunya. padan pon orang kat 7Eleven tadi pandang². pelik jugakkk..dalam hati terpikir dia ni terkagum dengan tanda kat dahi aku ke tapi nape pandang kat perut ?? baju cantekkk sangat ke padahal pakai baju kurung je !! heheh..perasan punya pasal terpikir "keh keh keh..mungkin dia ni seorang blogger atau sahabat FB yang mengenali aku tapi malu nak tegur"

sampai opis masa nak tunduk bukak drawer aku terperasan...UWAAAAAA! menda itu kat tag kerja aku.hahahhaaaa..malu giless weh !! mesti orang tu terpikir "banyak benor menda dia ni nak cabut sampai kena gantung kat tag keje dia!!

UWAAAAAAA...seminggu tak moh pegi 7Eleven itu. SEKIAN !!


16 comments:

ibu haziq

malu nye...hahahaha

Ibu Darwisy Comey-Lotey

waduh kak sela..ngapain dong..camane buleh tersangkut tu..hehehe

oshin-jamel

keh!keh!keh........akk wat ape mende alah tue kak?!!hehehhehe!!!

nat nastasa

kan dah kantoi... skrg ni sume dah tau time free kaka sela buat ape.. ~CABUT BULU TIAK ~ yekkkk!!!!

xpe maknanye akak seorg yg pembersih :)

Sunz

Apakah? Ish3..

Sharifah Nadzarah

hehehe kantoi...

bersama kak Es

haha kesian..

apasal leh terlekat kat situ huhuhu

Shiela Firdaus

ibu haziq..tebal wajah ini :-0

Shiela Firdaus

siti..tatau caner buleh sangkut!! ishhh..

Shiela Firdaus

oshin..cabut bebulu yg adooo!

Shiela Firdaus

nat..haishhh!apa kat opis cabut bulu tiak pulak??

Shiela Firdaus

Sunz..ahahaha..adalah!

Shiela Firdaus

sharifah..kantoi bersama malu!heheh

Shiela Firdaus

tatau caner buleh lekat kak es :-))

Mama Likha

hahaha kaksela! mcmne leh tgantung kt situ ekceli..??!! mmg malu kan! hissh!

Shiela Firdaus

menda alah ni mmg ada dlm hb ztee..tatau caner buleh sangkut!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket