Thursday, December 29, 2011

Aku dulu Dia sekarang !

Aku dulu² :

Arghhhh..berat la batu niiii !! Di angkat batu besar letak kat tanah situ ! Lepas lap sikit peluh (ehhh..peluh ke ? berat benor pulakkk!) kaki pon naik kat atas batu tu. Nak balancekan badan tangan cepat aje pegang tepii tiang tuuu pastu selok pokettt cari duit posen² ! Halamaakkkk..duit posen² dah abes beli keropok lekor kat kantin sekolah laaaa ! Macam mana boleh lupa ni..padahal tadi pon dah tau duit dah habis sebab masa rehat tadi pegi gulp gulp gulp air paip sebab dahaga ! Alahhhh..tekan nombor operator laaaa ! " hello acikk..tolong reverse call kan no niii !" ..hahahhaha ! nak seribu berdaya taknak memang berdalih. Dah di sambungkan mama aku (kakak mami yang bela masa kecik ni) membebel "Ila jangan la asik main reverse call ni, nanti bill mama tinggi laaa!" Tapi macam biasa manja aku pasti menewaskan ! kadang bukan nak cakap apa pon , tanya "maa dah makan? mama sayang ila tak?"..pastu terus letakkkk sambil bibir tersenyum comel !! (comel ke?)

Begitu bersusah payah nak guna telepon kannn ! Tapi anak² sekarang..huhhh ! yang si sulung tu siap ni haaa..korang tengok la masih student tapi telepon dia caner :



2 bijikk kau henpon dia ! Aku taktau kalau kerja berapa pulak dia nak pakai ...huhuhu,takyah la karang citer lebih² ehhhhh! Gambor dah boleh bercerita betapa bahagianya dia !!

Okbaiii !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket