Wednesday, December 28, 2011

Untuk Boss ! Hanya Untuk Boss takde yang tak boss belaka !


Aku sangat suka dengan status yang baru sekejap aku update kat facebook aku neh ! Memang mula nak taruk kat blog aje tapi takpelahh...dua² ku update pon apa ada hal ?? Berani nak marah ??? Lagipon kat facebook Boss aku tak boleh baca..dia mana sudi nak kawan dengan aku ! hahahahahaha..dia ADD pon aku tak akan approve ! Tapi korang rasa agak² dia terbaca tak entry ni ?? Alaaaa..baca pon apa salahnya ! Kalau dia marah nanti aku cakap laaa "Tak boleh gurau lepak surau ye boss!"..keskeskes ! Kusssemangat ada staff macam aku kan ?? ** sape hangguk pale siap **

Ni yang aku update tadii ..takde niat apa pon melainkan : Untuk Boss ! Hanya Untuk Boss takde yang tak boss belaka !
Boss,
Tadi sy nak g fax sy terpandang bilik boss..gelap aje ! Syiok boss kan time ni mesti boss tgh bergurau senda kat sofa dgn suami & ank² sdgkan sy masih kat opis siapkan report ni ! Ehh..boss pakai sofa ke ? Elehh..boss kaya takkan duk bersila kat bawah pulak kannn ! Mula sy nak memberontak boss tau, asik boss aje balik awal sy aje balik lmbat tapi gaji boss 3kali lebih dari sy..mana aci kan boss ?? Tapi tetiba sy teringat mami sy cakap " Dh yg jadik boss tu masa kecik mak dia suh belajar pandai² dia ikut cakap mak dia, ni Ila bagai nak keluar anak tekak suh belajar pon main² ! Padan la muka !"..Ishhh..mami sy suka ejek sy la boss !Tapi okey what..klu sy terlebih rajin dulu takut sy pulak jadik boss, boss pulak jadi Executive kannn ?? So takpela bosss..sy terima seadanya apa yg ada ! Janji sy hepi & dah tentu boss pon hepi sbb sy buat kerja sungguh² kan boss !Sekian terima kasih Boss ! Dgn ucapan "Bonus sy kasik la UP sikit!"
Okeyyy ! Aku mau pulang..pulang menghambakan diri pada suami & anak² pula ! **hamba konon ..satu kerja pon tak buat !!**  Babai..assallamuallaikum !! See u tomolowwww !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket