Monday, January 31, 2011

2 in 1 ♥♥

hari Sabtu lepas sy ke dapur utk masak
haruslah kena bersungguh² kerana arjuna hati ada kat umah
orang cakap nak ikat hati arjuna haruslah ikat perut dia kan???..hehhehehe

nasib baik dia request suh masak ayam masak kicap
yeahhhhh!! sehabis sempoi..gumbira hati sbb xperlu leceh² di dapur
masa nak amek bahan² utk masakan tu
hati sy tetiba terbehenti nyanyi² utk 2 saat
kejap je..pastu sy gelakkan diri sendiri lepas tgk menda ni

nmpk sgt sy pemalas..smpai tumbuh daun² itu!!
hehehe..amek positve, itu bukan pemalas laaaa..itu penjimatan..dr sebiji bawang sy berjaya menghasilkan daun pula..kan buleh buat masuk dalam sup ayam nnt kann (",)

**wuahahahah...Mak Peah, kan me dah cakap me satu dalam sejuta!! anak mak mesti bangga dapat ai jadik isteri dia!!

10 comments:

Oshin jamel

hahahhah~~lawak la akk nie..kekekekek!!!!

Shiela Firdaus

tetttttttttttttt~~~~

Anonymous

petani moden...biak bawang kat dapo...lalala...jangan mare lalink :)

Mama Adam

petani moden...biak bawang kat dapo...lalala...jangan mare lalink :)

Shiela Firdaus

heheheh....tapi petani ini buleh mendatangkan kemarahan arjuna!!

Siti Darna Sanoesi

akak, hahaha ingat kat dapur umah sy je ade... nampak sngt kt jarang memasak kan?

qieranna

akak, kalu tak cukup daun tu kat bakul bwg kat umah sy pun ada gak kalu akak nak wat tambah2...

Shiela Firdaus

darna..kan!angkara suka makan umah Cik Peah la nih!!
Lyah...sama jugak??? adeshhhhhhhh!

Ein

bawang kat umah saya pun camni

mummy vouge

lawak!11pernah jd kan i jugak!!muehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket