Thursday, January 13, 2011

Bagaimana mahu ku terangkan???

huhuhuhu....susah mau terangkan
bukan setiap kali sy update status kat FB tu
sy kena keras di depan PC
tunggu org komen
tunggu org Like
bukan lama pon nak menaip status tu
sampai saat ini walaupon sy aktif
kerja² sy masih berjaya sy handle ngan baik
dan nak jugak sy beritahu
kerja² opis sy mmg sy buat seorg dari A-Z
kalau betul dah ganggu keje
dah lama boss marah sy..kannnn????




ermmmm...mmg susah mau memuaskan hati semua org
so...sy amek keputusan utk buat tak tau
kalau tak suka..bole je delete sy dari senarai kawan...kannnnn!!

p/s: sy mmg seorang hyperaktif di FB..sy mmg suka menulis..sy mmg suka berbicara..terima sy seadanya ♥♥

6 comments:

Asyifa

rilek la kak siela...x mudah pun nak puaskan hati semua orng kannnnnn......my opinion...u punya jari...u create la sndiri..hehehe...orng nak baca...baca...x nak baca suda...dat's all kannnnnnn...........

Shiela Firdaus

masalahnye..bersuara tu~!! tak suh pon dia baca..kannnnnnn!!ntah apa²~!!

Asyifa

x pe...kucing tu pham....hak3.....

Shiela Firdaus

kucing pon compius~..heheheh

shaziqarah

awak suka bidang penulisan,teruskan peduli org kata selagi suami awak tak melarang no hal punya,sebagai rakan saya meyokong semua usaha2 rakan2 teruskan perjuangan shiela berkarya dan terus berkarya....

Shiela Firdaus

@shaziqarah ..thanks dear~!! sy mmg suka menulis..lebih bersemangat dgn adanya kwn mcm u..thanks a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket