Wednesday, January 26, 2011

kannn...luahan semasa sedang menghirup air teh yg panas bersama roti 3 keping!!

kenapa mesti menyakiti kalau tidak suka di sakiti??owhhh..setiap kejadian pasti ada penyebab!! kalau semua org pun baik, semua org pun saling sayang menyayangi mana mungkin ada PENJARA di dunia, mana mungkin ada SYURGA & NERAKA di akhirat nanti!! aku cuba untuk positive..kalau bukan aku membahagiakan diri sendiri..siapa lagi kan????? ..wuahahah....aku sebenarnya mana buleh tension lama², asyik nak gelak je nih!! buang masa je melayan semua tu..tapi sikit pesanan pd yg berkenaan..selagi aku buleh sabar,kira okey la tu..kalau terhilang sabar..MAAFkan daku yer!! bakal mencarut dari A smpai Z la gamaknya!!

**tu gambar api yek???? aku taram ikut sedap hati je upload pic ni...hehehhheh


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket