Wednesday, January 26, 2011

kasihanilah mereka..insan kecil yg tidak mengerti apa² :-((


ini hari pertama dia di lahirkan
bagaimana seorang ibu bertarung nyawa melahirkan
bagaimana seorang ibu pasrah untuk menerima segala takdir
agar si kecil mampu untuk terus hidup,mampu untuk terus menghirup udara di muka bumi ini~!!
akan juga dipastikan..selagi nyawa di kandung badan dia akan terus dijaga & di besarkan dgn sempurna!

tapi alangkah sedihnya bila melihat bagaimana seorg ibu sanggup membunuh bayi yang dikandung~!! sanggup membuang bayi di merata² tempat, sanggup juga mengepam terus di dalam lubang tandas!! dimana kasih syg & naluri keibuan??? tiada sekelumit simpatikah dalam diri mereka yg sgt tega melakuan penzaliman ini???

kredit pic to nazminuin.com

**Andai ku punya kuasa, andai aku punya harta yang melimpah..takkan ku biarkan semua ini terjadi!! Hati begitu luluh..hancur melihat penderitaan si kecil tanpa langsung di beri peluang untuk sama ² menikmati erti sebuah kehidupan!

DALAM KEHIDUPAN BINATANG TIADA MANUSIA TAPI DALAM KEHIDUPAN MANUSIA SEKARANG TELAH RAMAI YANG SANGGUP BERSIKAP SEPERTI SEEKOR BINATANG!!


6 comments:

Hana

Ya ya tersgt byk nyer....

qieranna

binatang pun marah kalu dia tgk perangai manusia wat mcm nih...

Shiela Firdaus

kan lyah..ari ni ada lagi!!

Anonymous

yg atas tu gambo sarah ke?kesiannyer..bab buang anak ni xtau nak kata apa dah la..tp mmg kesian sgt,yg kena dera la mcm2.dunia akhir zaman.

Shiela Firdaus

ye dear..gambar sarah hari pertama dia di lahirkan!kesiankan tgk baby yg di buang, di bunuh...ayarkkkkkk!! nanges lagik!

Anonymous

sebab itu pentingnya ditegakkan hukum Allah. Allah yg mencipta manusia, Dia tahu betapa jahatnya manusia tanpa undang2Nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket