Tuesday, January 11, 2011

Alfatihah utk dia! wanita yg sgt hebat dlm hidupku!!

lately ni aku sebenarnya terasa kosong
kosong di tinggalkan oleh mami
sampai saat ini kelukaan itu masih segar
dia pergi sebelum sempat aku memohon maaf
sebelum sempat aku minta dihalalkan segalanya
sebelum sempat aku membahagiakan dia
dia pergi dgn membawa seribu kelukaan

huhuhu..aku mmg rindukannya
rindukan sentuhan kasih dari tgnnya
rindukan ikan singgang dari dia
rindukan kehangatan air yg dimasak tatkala aku mengadu kesejukan utk mandi pagi

ALFATIHAH mami..moga satu hari nnt kita akan ketemu
kita akan sama² terus berbahagia di sana
ketahuilah..smpai bila² nama mami kemas di hati ila
ila sayangkan mami...sangat² mi
cuma ila tak berkesempatan nak membuktikan segalanya :-((

10 comments:

mmunir

ke makam bonda, lagu nasyid UNIC,ada dlm folder sy

Shiela Firdaus

tak tau mau buat lagi munir..sedang belajar!! kamu tau ke??sila jar plisssss~

Ein

Al Fatihah... Mudah2an rohnya dicucuri rahmat.

Shiela Firdaus

terima kasih
sesak nafas ingat segala kesalahan kat dia :-((

asyifamustaffa

Al-Fatihah.....

Shiela Firdaus

thanks syifa~

http://kidsbabywholesale.blogspot.com/

Al Fatihah... Mudah2an rohnya dicucuri rahmat

Shiela Firdaus

thanks dear~

oshin-jamel

AL-FATIHAH tuk mami akk.....

Shiela Firdaus

thanks oshin~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket