Wednesday, January 26, 2011

SAYA NGANTUK...."YASINNNNNN!"


sy sangat suka tidor!!tak kira waktu sibuk atau tidak mata sy sangat mudah mengantuk!! dulu masa tak buleh surf internet time keje..sy penah tidor kat dalam toilet smbil air paip mencurah² keluar!! kekononnya tgh biyak la tuuuu!! huahaha...sy cuba sedaya upaya cari peluang nak tidor!! penah jugak amek minyak cap kapak sapu kat pale byk²..kononnya sakit padahal nak tidor dlm store room! Jaat kan sy nih!!

teringat kat arwah mami..tengah sy lena tidor dia dtg kejutkan sy! diakan suka borak² ngan anak dia!! sy buat tak tau je sambil tarik simut tutup kepala..huahaha, tak smpai 10saat tgk dia dah tadah tgn sambil sebut "YASINNN...YA ALLAH YA TUHANKU, BIARLA ANAKKU TERUS TIDOR TAK BANGUN²!". ..wuaaaaaaa!!terus sy bangun smbil marah mami & cakap "yg mami doakan Ila mati kenapa?"...hehehe, ngan wajah selamba dia cakap "sape suruh asik tidor je!!"..mi, rindu la mi!! skrg ni kalo ila tidor sehari suntuk dah takde org baca doa mcm tu lagi utk ila!!


3 comments:

Oshin jamel

hehehhehehe~~~~kalaka la kak...sure arwah mami akk nie ske wat lawak cam akk kan...hmmmmm.....ALFATIHAH TUK MAMI......

Shiela Firdaus

arwah mami mmg lagi kelakar..sgt kelakar!! rindu sgt ngn dia..time kasih Oshin..Alfatihah utk mami!

Siti Darna Sanoesi

hehehehe lawak tulll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket