Monday, January 31, 2011

mimpi itu satu petanda~!!

sy kerap mimpi bermain dgn air
sebelom ni bila mimpi je ada la nak dapat menda hepi²
tapi orang cakap kalau mimpi air ni mmg nak dpt rezeki kannnn??
ye la kottt..dulu sebelom dpt lucky draw LCD tu pon, 3 4 mlm asik mimpi berenang
heheheh...mmg rezeki kannnn!!

kredit pic to kampungfm.com

nie dah 3 4 hari jugak asik mimpi ombak yg sgt besar
semlm dlm mimpi tu sy berjalan di lereng bukit.di bawahnya ombak yg sgt besar
dalam hujan renyai² sy meniti lereng bukit itu memandang ke bawah
smpai kat tempat yg nak di tuju tu kena plak siram ngan air paip
mmg complete la sumber air yang membasahi mimpi sy (",)

wuahahaha...sy mau dapat apa lagi yer??? mau kayakah sy??? mau jadi jutawankah sy???hurmmm...moga yang baik² je akan menjadi kenyataan, supaya daku buleh membahagiakan setiap insan yg tersayang ♥♥ .. jap!! kot nak jadik jutawan pon me buat bisnes apa yek???..arghh, tak payah la susah² memikir..rezeki di tgn Allah..TUAH AYAM NAMPAK DI KAKI, TUAH MANUSIA PADA TANDA DI DAHI..hehehhe!

**sebelom uols doakan yg baik² utk ai..nak bgtau ni, ai penah jugak mimpi berenang² di swimming pool yg sgt dalam, syok punye syok berenang terus terjaga dari tidor sbb terasa air swimming tu macam suam² kuku..bila ai pegang cadar rupanya En Zafry punye pampers dah kebocoran..abess baju ai termasuk cadar sume basah lencun!! tak pasal² kul 3am bangun menukar cadar bagai ...huahahahha!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket