Friday, January 14, 2011

Hasrat Yang Tidak Kesampaian :-((

pagi tadi sebaik je siap nak pegi keje
tetiba langkah terhenti kat depan rumah ni
puas sy bagi salam..tapi takde org pun sudi menjawab
tengok ada keta parking kat depan
masa sy toleh ke belakang sy terlihat tuan umah buat muka donno jer
tak baek tauuuu..kan berdosa kalo tak jawab salam..kannnn!



errrr..dah lama sy cuba menggoda tuan rumah nie
uols tgk la kat bahagian bumbung tu
sampai terkeluar sikit isi dia (tak bape clear la syiling tu)
tapi tuan umah dia nih mmg jiwa kebal
goda caner pon..muka mmg stone cold!!

**kalau la dia jawab salam tadi..dah sah² sy buleh g Sogo member sale ari nie!!..lalink!! u kedekot yer...u tggu i jd perompak..baru padan muka u!! mintak baek² tak dpt kannnnnnnnn!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket