Friday, January 14, 2011

DIA bg hujan ditengahari krn ingin menghadiahkan pelangi yg indah kemudiannya♥♥

korang nak tau???
semalam masa dlm keta nak balik umah
sy tiba² ternampak kucing nak melintas jalan
sy punye gelabah mcm kucing tu dah nak kena langgar
husband punye mengelak..tanye "mana?mana?"
sy ckp "tuuuu..kat keta depan sana" (nasib tak kena dashum ngn husband!!)
huahahaha....selang 2 biji keta dari keta sy
tapi sy yg terlebih gelabah..terlebih panik
tgk muka kucing nie...dia pon terkejut dgr jeritan sy (hehe..ini bukan kucing yg terlibat semlm yer!)
ntah laaaa..sejak sy ada anak pre matured nie
sy lebih penyayang,sy lebih sensitif
kalau dulu nmpk kucing pon sy nak sepak
tp sejak kehadiran sarah..bukan takat kucing
tikus kat parking umah sy tu pon sy bagi laluan terlebih dahulu..huhuhuhu

ketara sgt..sejak ada dia semua sudah berubah
air mata jugak senang sgt menitis kalo dgr berita² sedih
itulah..setiap kejadian ada hikmahnya
Allah bagi hujan di tengahari kerana dia ingin hadiahkan pelangi utk kita kemudiannya~!!

6 comments:

Christina Arissa

hahahaha. kannn
Pstt kak. kalau amik gambar dari net akak letak kredit to tuan punya gambar tau. Takut nanti org marah kalau nampak akak guna gambar dia.peace..

Shiela Firdaus

huahaha..sori ariss
pic ni mmg ada dlm album kita
dulu² lagik kwn antar email
caner nak taruk kedit kat diaorg

anyway..thankssss yer..mungkin nnt kalo sy nak guna kat pic lain..sy akan ingat pesanan ni...:-))

Oshin jamel

kan mse akk nk letak pic tue,pic tue ble ltk center,right kan..ade ayt tambah kapsyen..haaa..
"tuela die"

Shiela Firdaus

tenkiu oshin...:-))

eliyaezlinalias

alololo.....manja nya n3...

Oshin jamel

welcOme kak~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket