Friday, February 18, 2011

Aku Seorg Blogger

Untuk apa sebnrnya aku menulis di blog?
Kepuasan bercerita?
Mengejar glamer?
Mengejar wang ringgit??
Wuaaa..aku meletakkan kepuasan bercerita di tempat teratas, bila aku bercerita dan ada yg sudi membaca, glemer itu akn dtg dgn sendirinya (aku tidak glemer mana pon ok!) Wang ringgit?? Itu satu bonus..aku tidak mengharap tp bila semlm aku menjenguk nuffnang (tujuan asal nk tgk traffic ok!)dan melihat ada jumlah di situ,aku tersenyum! Itu ku anggap rezeki yg dtg tiba2 & aku sgt bersyukur!! Korang pon mesti fikir mcm aku kannn..belum sampai 2 bulan mana mungkin blog aku buleh menjana wang ringgit kan! Ehh..jgn la tnye nilai dia, sgt sikit. Tp mmg terkejut..sgt tak sangka!! Terima kasih Ya Allah.

Hohoho..itu pandangan aku!!kepuasan utk aku bercerita paling utama!! disini aku mampu menzahirkan rasa, disini aku dpt melepaskan segala kesedihan yg menimpa,disini jua aku dapat berkongsi kegembiraan yg ada!! terima kasih kawan..terima kasih kerana terus menemani aku bercerita.


Published with Blogger-droid v1.6.7

4 comments:

risa

kan kak kannnn...seronok meluahkan rasa disini..hehehe takde sape pon nak sibuk:)

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~

iyo lah kak...en.somi azi penah kate org yg berblog ni kepala tak sehat.. die kate kite ni tak ubah mcm ckp sowang2. azi ckp, kdg2 ckp sowang2 ni lebih efektif...leh release stress... tapi skang ni, beliau pon dah pandai curik2 jengah.. har har

Shiela Firdaus

Kan risa..sukahati nk tulis apa asal xsakitkan hati org kannn!

Shiela Firdaus

Malangnya encik somi plak tak suka kalau dia ada & ai layan blog..tp mmg bestkan duk berblog ni Azi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket