Wednesday, February 23, 2011

NILAI CINTA


anyone tengok cerita NILAI CINTA kat TV2 semalam?? aku tgk dah kat tengah² tapi masih dapat tangkap la citer dia. kisah seorang bapa angkat yang jaga anak perempuan yang cacat (lakonan Nabila anak Amy Search)and kerana dia bukan muhrim dia kawin ngan Nabila. aku yang tengok pon rasa macam tak boleh nak terima kenyataan bila orang yang kita anggap dah macam bapak jadi suami kita. demi kasih syg utk menjaga dia sanggup jgk kahwin ngn Nabila. bila Nabila dah boleh berjalan semula,dah boleh hidup macam biasa, Nabila jatuh cinta ngan dia tapi dia tolak walaupon dalam hati mmg ada perasaan cinta. last² dia ceraikan Nabila ngan talak 3 demi kerana tetap ingin anggap dan kasih kan Nabila tu mcm anak sendiri..citer agak best..sanggup aku berjaga sampai 12.30 malam semata² nak tengok kesudahan. paling best bila smpai nak abes rupa²nya lelaki itu bermimpi!! Nabila masih cacat dan dia bermimpi time dia tertidor di sebelah Nabila yang masih sakit!! Dia terjaga dari tidor pon sbb ada orang dari Jabatan Kebajikan Masyarakat datang ketuk pintu umah nak hulurkan bantuan.

ihsan pak google

wuaaaaaaaa...aku sungguh tak paham nape lately ni cerita kat TV cukup suka tipu aku!! bersengkang mata aku tengok sbb nak tau kesudahan cerita yang sedih tu..last² MIMPI je?? sadis..citer abes 12.30, tak tau ke aku kena bangun pukul 5 pagi?? sian akukannn..tu pasal kebanyakan masanya bila tengok apa² citer kat TV, biasanya TV yang akan tgk aku berdengkur...inilah salah satu penyebabnya!! rugi aku kesat air mata aku tauuuuuuu!!


10 comments:

eliyaezlinalias

ala kak citer melayu kurang modal kan....

luvmum

huhuh sadis tul..

Shiela Firdaus

kannn...kurang modal!!
luvmum..giler sadis!

oshin-jamel

huhuhuh~~cian akk sy kne "tipu" kan..hmmm......sbo yerk kak!

risa

menyampah kan kalau last2 citer tu mimpi jerksss..penat je nengok! cett

Shiela Firdaus

sabor ni Oshin~hehehhe

Shiela Firdaus

kalau ai tidor..lagi best dari mimpi tu ai buleh dapat risa..:-))

Dda Ly

heheh nasib baik ai tak berape nak layan tv..hehe kalau tak, tipah tertipu mcm kakasela..hikhik :P

jomsantaisekejap

sy pun tertipu jugak..cuma sy tertanya2 pada endingnya adakah itu bermakna dia sayangkan anak angkatnya sebagai anak atau sebagai ......?

Asyifa

sian kat akak kannnnn..........:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket