Wednesday, February 2, 2011

bila $$ menguasai diri ai~

baru balik dari Tesco, carik aerial TV ..aerial yg ke namblas kali daku beli~!! huarghhhh...mcm anak Hulk Hogan semua kat umah tu..tak kira apa brg guna mesti jadi enam jahanam. Nasib baik me letak astro kat bilik..kalo tak ngn kad astro bakal diaorg buat main!!

lepas abes beli dan blah tu..lalink nmpk kusi ni, masukkan singgit terus dia duduk ngn mata yg sgt stim! Me urut pon dia tak sestim itu...kannnnnnn!! (18sx!)

bila dah abes guna,sambil jalan tu dia cakap la "jom kita carik duit beli kusi ni kat mak..nnt mesti mak suka sbb diakan selalu sakit badan!"..huhuhu, muka confident 150% dia bercakap..me balas la "buleh..kita beli yg bila mak nak guna kena masukkan singgit mcm baba guna tadi!"..me pon confident jugak jawab gitu..tapi apasal dia tergamak JELING yer??? dosa la ba jeling isteri sendiri (",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket