Friday, February 11, 2011

wuaaaaaaaaaa :,-(

saat di beritahu "Puan...rahim dan uri puan pecah di saat baby dilahirkan, kami dah buang utk selamatkan Puan dan selepas ini puan dah tak boleh lagi melahirkan ye!"..aku cuma mengangguk kepala tanpa punya apa² perasaan pon.

tapi kini kata² itu sangat menyakitkan bilamana memikirkan aku tidak lagi mampu melahirkan cinta hati aku dan dia...wuaaaaaaa, aku rindu saat itu!! rindu sangat² untuk membelai perut tatkala si kecil menendang² dari dalam...huhuhuhuhu...windunyaaaa!!

ini Sarah..tak silap dah 2 bulan lebih masa nih....huhu
lahirkan dia lah aku di beri rasa kenangan yang sangat istemewa
yang bukan semua ibu dapat merasainya.
Alhamdullillah dia kini sgt sihat...sgt² menghiburkan ♥♥

7 comments:

Ein

mau dislike boleh tak.... sedih jugak ni...

nuramalinaathman

klau ada dislike,tntu sy akan dislike.
mesti sedih kan..tapi trma jee laa dgn hati yg terbuka sebab mesti ada hikmahnya kan.. :)

:: Zanna ::

sabarnya...sedey semua yg berlaku ad hikmahnya..

n3 baru : Kempen Say No VALENTINE!! ^,^

ermayana a.k.a mrs mahzan

terima dgn redha..mungkin ade hikmah disebalik sesuatu...

Shiela Firdaus

ein..:-((
nur..mmg sgt sedih..yup, me tau ada hikmah atas semua tu.
thanks Zana.
thanks ermayana.

hafiza elyani

Subhanallah...besarnya dugaan awak....
walau apa pon syukur jugak awak tlh dikurniakan cahayamata yg comel... peliharala mereka ngn baik yer...smua ada hikmahnya.. walaupon amat berat dan perit utk menerimanya..if it's happen to me... i xtau cmner i nk hadapinya....

nOura~~~

Ya Allah...Tuhan menduga akk kerana Dia syg akk...ada hikmahnya nanti....bsabar wlpn perit utk akk lalui...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket