Tuesday, February 22, 2011

MERISIK KHABAR ~~ ALFATIHAH UTK DIA.


hari ni genap 19 tahun pemergian Sudirman Haji Arshad ni kan. ermmm..aku tak punya kenangan apa² dgn Sudirman sendiri tapi cukup suka dgn lagu ♫ MILIK SIAPAKAH GADIS INI ♪ lagu yang cikgu lelaki aku nyanyikan untuk aku time dia antar aku balik dari sekolah. berbunga² hati aku masa tu padahal masa tu baru darjah 6..aku tak tau masa tu aku yang gatal ke atau cikgu lelaki itu yang gatal...huh!windu plak kat cikgu tu, sampai kini masih ingat nama dia, masih kenal sgt muka dia walau sudah berbelas tahun berlalu.
 
hurmmm..AlFatihah untuk arwah Sudirman, moga dia di tempatkan di kalangan orang yang beriman..amin! Alfatihah juga untuk mami dan semua yang dah pergi.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket