Thursday, February 17, 2011

RAHSIA DI SEBALIK NAMA

sape tengok citer "Yang Terpuji" kat TV3 semlm
huahaha..citer mmg sempot tapi berjaya menyampaikan seribu mesej pd penonton dia
jgn kata aku hnye pandai tgk citer² jiwang yer
citer yg penuh pengajaran pn klu best cara penyampaian dia...aku mesti tahan xg toilet dpn TV tu






lepas abes je citer tu terus aku praktikkan kat anak²
ku panggil nama penuh mereka..biar mereka jd seperti rahsia di sebalik nama mereka itu.
tgk nama mereka dan nama yang aku dan suami panggil sebelum ni:

              NurulShahira                 = Yuyun
               Qistina Batrisya              = Eisya
               Muhammad Zafry Imran = Api (yg ni baru aku terpikir knp selama ni dia sgt baran!)
               Qaisarah Irdina               = Ara Rira

hehehee..terkulat2 anak2 ku menyahut,biasa laaaa..bila dah sekian lama terbiasa ngn cara itu mmg sukar nk terima pembaharuan kannn..xpe la,lama2 nnt sure bolehkannn!!**ermmmm..korang tak perlu panggil nama pnuh kita YANTI YUSHILLA ye, sbb kalo korang panggil penuh pon still tak ada makna :-(

**entry ni siap di draft semlm,belom sempat nak publish aku dpt call cakap Sarah sakit..so publish je ari ni,hehehhee

3 comments:

Anonymous

tak tgk pun ceta tu hehehehe..ala kak apasal hensem di panggil api?? tak shomey lah

oshin-jamel

huhuhuhuh~~am nme sy..xde mkne gak...cume yg ade hnyela nme² pelakOn fOfular aje..kekekekke!!!!-->> yer sy prasan!!!

Ein

nasib selalu juga panggil budak2 tu ngan nama penuh wp ada nama manja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket