Saturday, February 19, 2011

Hari ke 4 dia di sini



Sekejap je kan,pejam celik pejam celik dah 4 hari Sarah duk kat wad ni! Mmg langsung tak terasa..hahha,itulah kelebihan bila internet di ujung jari,sambil jaga dia sambil buleh beFB dan berBLoG.

Tadi doktor dtg check,dia cakap paru2 Sarah still ada bunyi. Dia suruh sambung antibiotik tapi dia tak cakap pon bila buleh keluar. Takpe laaa..as long dia sihat dan buleh buat org yg menyayangi dia tersenyum gembira, duk lama skett pon tak kisah..kannnnn!

Huahaha..kalau lama duk sini aku risau satu perkara je, risau pasal ketakutan bila malam dtg menjelma!! Serious aku rasa seram sejuk beku bila nak masuk toilet, time nak gosok gigi waktu malam aku gosok gigi depan je,gigi geraham nnt bila dah balik umah aku promise aku gosok puas2 neh!! Lagi satu..lagi lama duk sini kemungkinan utk aku kena batu karang sgt cerah, bila rasa nk kencing aku tahan perasaan tu smpai la sinar mentari pagi memancarkan sinarnya..:-P

Teruk kannn tahap ketakutan aku nih..tp aku dah explain kat lalink orang yang lemah lembut dan bersifat manja memang peel macam ni..syukur dia sgt memahami ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.7

4 comments:

Kasih Ibu Arif

akk' sabar ye... darna prnh duk sebulan dlm wad jg arif.. mmg perit.. yg perit takut time nak p blik ayaq!

Shiela Firdaus

Kann..mmg scary je bila waktu mlm!

Noraarfah

puas punya pengalaman duduk kt wad, kuar masuk sbb pegnen daroh tinggi, alahai yg paling-2 takut nk menjelang subuh, kena amik air toncing, sensorang rasa mcm nk tayamum jer tk moh basuh, takut tk sempat lari teheeee....aiseyyy

Shiela Firdaus

Nasib baik ketakutan sudah berakhir Nora!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket