Monday, February 21, 2011

Tak moh ikut!!

Lalink ajak g jalan umah kawan dia,excited gila nak ikut sbb ai kan jenis suka mengekor je ke mana dia pergi (dah ala2 org kuning DIGI kannnn). Tapi bila dia sebut je nama kwn itu terus je hatiku menjerit "TIDAKKKKKKK!"..uishh!giler ke mau ikut?? Masih segar kat ingatan anak2 kawan dia gelakkan aku gara2 aku tak perasan masa bertandang kat umah dia dulu seluar kat celah peha aku terkoyak begitu luas!! sungguh aku tak perasan size koyak tu dah buleh lepas sorang budak yg cukup 40 minggu dlm kandungan mak dia!! Terbayang lagi caner anak2 org itu gelak tutup mulut dan bisik2 kat tinge bapak dia sambil pandang kat aku!! aku tak buleh pastikan samada bapak dia ada tgk jgk ke tak!!takpela lalink,untuk pertama kalinya sepanjang hampir 10 tahun kita kawin,ai bg u keluar jenjalan ke rumah kawan u sorang2..yg penting jaga diri baik2 & jgn lupa jalan balik ke umah yer!!

12 comments:

risa

kak..pi le ikut..derhaka tau nanti...ekekekeke

Shiela Firdaus

Tak moh jgk,xbuleh bygkan muka bebudak tu gelak mcm org ilang ingatan :-P

Yana, mama falisha

kaber la kak shiela.. kate tu pesen terbaru rekaan k shiela gitu... hehe

eliyaezlinalias

hahahaha...semput gelak dlm kead idung yg ketat! hahaha gelak lagik!

Shiela Firdaus

yana..hahaha, rekaan baru nmpk peha kannn...ish!ish!ish!

Shiela Firdaus

El...gelak kuar ingus tuuuu!!eeeiiiii!!

eliyaezlinalias

kuar ingus xpe..sapu ngn lengan baju! hahahaha gelak lagik!!!

yant

muahahaha...klau I jd u pun x moo jumpa depa dah kan...huhuhu...

Shiela Firdaus

kan yant..tak sanggup nengok budak2 tu gelakkan lagi!

mamadania&mamazaza

kekekekek tak mahu kak malu kak

Shiela Firdaus

tau takpe mamazaza..:))

Christina Arissa

hahahahahah adehhh... lawak yang sgt lawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket