Friday, February 25, 2011

KENCING MALAM

ahaaaa..sebelom teruskan entry ni nak mintak maaf dulu kat Qistina, bukan nak bukak aib cuma nak cari petua untuk hentikan penyakit kencing malam dia tu! ada petua untuk stopkan dia dari kencing malam tak?? penat dah ni..pantang minum sikit mesti kencing even dah kejut tengah malam suh g tandas dulu. susah laaa..takut nanti g mana² pon melekat peel mcm tu. kalau ada petua di alu² kan sgt komen ye..me ucap THANKS.

tapi aku terpikir ni..mesti dia mengikut perangai aku masa kecik dulu kannnn!! shhhhhh...sebelom tu lagi sekali nak mintak maaf kat adik aku!hahahah..kesian ko kan dik!masa kecik² dulu aku pon kerap kencing malam, kerap kena bebel ngan mami so bila kerap kena bebel aku carik idea untuk ilangkan bebelan tu. nak tahan pundi kencing time waktu malam masih tak punye kekuatan. nasib baik setiap kali lepas terkencing aku akan tersedar...so bila sedar tu aku akan tarik adik aku duk kat atas tilam yang dah basah kena kencing tu dan aku g tukar seluar ngan baju yang lain. mmg takde perasaan bersalah bila tgk adik plak kena bebel..apa ada hal masa tu kannn?? asal aku selamat....hahhaha, im sori dik. bila dah besar aku citer kat mami..dia cakap dia dah lama tau..aikkk?? how come u know mami? mami cakap "ila keluar dari perut mami..dari bawah ni, mami tau tahap penipu ila tu"..hahhaha...sweet kan mami aku.


owhhhh ye laaaa..baru teringat mami amik pepatung pastu taruk kat pusat aku nih, terjerit² tahan geli tapi rasanya lepas tu ok laaaaa. nak carik jugak laaaaa... masalahnya wujud lagi ke pepatung tu?? macam tak penah nampak dah spesis² itu :-))

13 comments:

babylove

kak shiela.. dulu ms anak sy yg no 2.. nak masok 3 thn dia mmg x kencing malam dah.. puncanya, dia slalu kencing tilam dia.. then sy biar je dia basah dengan tilam & sluar dia.. ( tp bangun jugak la salinkan suar dia, sian plak ). lama2 dia jadi hangin 1 badan nak tido x leh sbb basah dengan air kencing dia.. dia ckp, adam x mo kencing tilam lg. x boleh tidur. ahahahaha.. lps tu mmg dia x kencing mlm dah...

Shiela Firdaus

alaaa..Qisitna nie buat dek jeee..kencing jugak penuh semangat, tidor lena smpai pagi walaupon tilam basah!

qieranna

kira qistina ni lebih hebat dr kak shiela lar...akak ada gak guna trick nak salahkan org len...

hahahaha

Oshin jamel

hahahhaha~~~jgn bg mnm air tym mlm..tkt die kencing
hehehheh~

Shiela Firdaus

hahaha..mama la lagik hebat!

THE LEKAT LEKIT STORY

kadang2 masalah keturunan.. kdg2 masalah penyakit... so kena cr punca dulu br boleh cr ubat.

Shiela Firdaus

Lekat Lekit...tu la kannnn...masalah keturunan la kalo cenggini nih!

Zefa NorAsmara

hehe.. kelakar lak cita kak shiela dgn adik tu.. err.. bp umur Qistina?

Ein

kesian adik kak sha tu... x pasal2 jadi mangsa. mmg kijam... kijam...

Shiela Firdaus

zefa...huhu, Qistina sudah 9 taun tu!

Shiela Firdaus

ein..belum akil baligh masa tu..so tak dosa laaaa..

syairahmohdanuar

adk sy pon kuat sgt kencing mlm.hari hari.haih..thnx bg info :)

Shiela Firdaus

syairah :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket