Thursday, February 17, 2011

bila kata itu satu doa :-(

Mungkinkah ini cuma satu kebetulan??
Dulu terdetik di hatiku "rindu nk jg org sakit dlm hospital" keesokan harinya suamiku di tahan di hospital kerana sakit batu karang!! ku cerita pd temanku,di katanya aku yg bermulut gatal!! mana ku tau rasa itu tiba2 muncul di fikiran :-(
Hari Selasa lepas tatkala baru melepasi Hospital Selayang terdetik pula "hurmmm,dah lama tak g hospital ni!" keesokkan harinya Sarah pula di tahan. kali ni aku menanigs tanpa henti sepanjang memandu menuju ke hospital!! di fikiranku cuma satu,aku takut Sarah tinggalkan aku!!
Mungkinkah ini memang satu kebetulan atau DIA mendengar kata hatiku? kata2 itu satu doa dan kini aku merasa sungguh tidak berguna mendoakan mereka2 yg tersayang menanggung semua kesakitan itu?? andai benar juga Ya Allah..kenapa bukan aku sendiri yg merasa kesakitan itu? :-(

2 comments:

eliyaezlinalias

sbb tu pesan mak abah kita, jadi ibu neh byk yg kena hati2...tdetik di hati blom di mulut iA dimakbulkan...
jadi pas ni kakasela kna slalu detikkan di hati "anak2 YANTI YUSHILLA semua ikon cerdik pandai dunia!"

LittleClosetLove

Akak..myb ati akak t'detik mcm tu sbb tau ade org yg akak syg akn skt.bkn akak yg doakn..ye ar,naluri ibukn kuat.so b4 org yg akak syg skt,akak dah blh rasa.so stop blaming urself ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket