Thursday, February 24, 2011

ELAUN COLA UTK KAKITGN SWASTA

Terima kasih kerajaan…rakyat didahulukan,pencapaian diutamakan.

Elaun Cola untuk kaki tangan swasta 1 February 2011
PENGUMUMAN BARU OLEH PM (Elaun Sara Hidup)

NAJIB menanam pokok di tapak pembinaan kompleks putrajaya
Putra Jaya - Kerajaan bersetuju memberikan Elaun Sara Hidup (COLA) tanpa
mengira pangkat dan tempat bertugas semua pekerja awam dan swasta sebanyak
RM500.00 sebulan berkuatkuasa February 2011 bagi menampung kenaikan harga minyak dan
barang-barang.

Elaun COLA ini boleh dituntut di semua Pejabat Pos dan BSN di seluruh negara mulai
jam 1 pm hingga 4 pm pada setiap hari kecuali hari Jumaat, Sabtu dan Ahad serta
hari-hari kelepasan am.

Kakitangan awam & swasta perlu menunjukkan kad pengenalan diri Jabatan untuk
mendapatkan borang permohonan dan wang akan dibayar selepas penyerahan borang yang
lengkap beserta dengan syarat2 berikut :-

1. SuratPerlantikan Kerja - Original
2. SuratPengesahan Kerja- Original
3. SuratAkuan Majikan - (Tempat terakhir masih bertugas)

dan...

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
80 penutup botol Coca-Cola... ...... Baru sesuai dengan namanya Elaun Cola!

Haaaahahaha! !!! Dah! Pergi sambung kerja.... kalau pasal duit semua mata besar belaka ekk......

Whuawhuawhuawhuaaaa??.. aku takmo terkono sorang2?.. so aku share ler dgn korang.... huhu

just for fun... :) 


**TAK INGAT MANA DAPAT EMAIL NIE..AKU SHARE SEMPENA KENAIKAN GAJI AKU YANG BAKAL DI UMUMKAN BESOK~!! BERAPA PON DERANG BAGI AKU BERSYUKUR..TAPI KALAU NANGES² HENTAK KAKI RASA BOSS TAMBAH LAGI TAK??? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket