Wednesday, February 23, 2011

mereka juga makhluk Allah kannn (",)

ihsan pak google

semalam kat depan umah cik peah..berapa ekor makhluk ni di kejar dan di pijak sampai pecah perut oeh Zafry. aku tak tau dia mewarisi kezaliman siapa..kesian anak² pada makhluk ni kehilangan mak bapak mereka...kan! tapi takpe laaa..kurang²nya Zafry tak nak sekeliling dia kotor!! (padahal lepas pijak dia biarkan je kat situ!!) ishhhh...nak suh aku bersihkan?? tak payah..muntah ijau kat situ nanti!

ihsan pak google

hah!! aku ada kenangan dengan mami..(maaflaaa..lately ni entry aku banyak kenangan dengan dia, tak sampai 2 minggu lagi besday dia..aku rindu dia sangat ²!) masa tu aku tinggal kat Gombak..baru ada anak sorang je. macam biasa mami selalu lepak umah sebab nak tengok cucu kesayangan dia. tengahari tu lepas dia mandi entah camne buleh sekor tikus nie  melintas depan dia. dari mana masuknya aku tak tau tapi mami terjerit terlompat sampai terpijak mati tikus tu. kesian mami..sampai demam dia ketakutan. mami mmg sangat² gelikan tikus..nampak bangkai pon tak buleh..mesti dia terjerit² ketakutan padahal bangkai tikus yang dia nampak tu jarak 50meter dari dia. aku mengaku la masa dia pijak mati tikus tu aku gelakkan dia macam tak hengat. tertunduk² aku tekan perut (",) kesian mami kannn! huhuhu..tapi kira okeylaaa, aku tak mewarisi sikap geli mami nih..tgk tikus ngan lipas aku cuma angkat kaki bagi depa lalu dulu.tadek hal..tapi jgn bagi ular, tunjuk gambar je pon sume bulu kat badan buleh meremang. GILA GELI!!

** lagi satu pesanan bekas mak mertua aku dulu..bila tikus gigit pakaian kita jgn marah² dia, cakap elok² ..cakap mcm ni "CIK TI..MAIN JAUH² YER!JGN MASUK UMAH AKU LAGI". (sape nama CT maaf la yer, aku tak tau sbb bekas mak mertua aku yg suh panggil nama tu!)..hehhe, insyaallah dia dah tak masuk. dia ajar camnie sbb aku cerita kat dia spender bekas laki aku kena geget, bila aku membebel marah esok tgk lagi banyak gegetan yang dia bagi..huh!! kalo tau aku nak bercerai ngan dia dulu...baik aku biarkan je tikus tu geget sume spender dia kann..dengan dia sekali aku relakan tikus tu geget!!wekkkkkk!


6 comments:

yant

hahaha...sabor jer laa...ayat yg last tu buat ku ketawa besar...uits..shiela...klau sll camni...I bleh kantoi ngan bos tau...nant dia tau i x wat kerja...yer laa xkan ngadap quotation bleh gelak kan...hihihi

Shiela Firdaus

ok la tu dear....cakap kat boss "ai hepi buat keje yg u bagi!' hehehehehhe...

eliyaezlinalias

hahahaha...kalo dibiar tikus tu geget agaknya bhgian mana dia tuju dlu? soklan cepucemas neh!

Myung Dae

A'ah . Betul tu . Mak saya pon marah kalau panggil tikus . DIe suruh panggil mak siti je . HUHU

Shiela Firdaus

MD...Mak Siti??huahahah..nama penuh lagikkk! :-))

Shiela Firdaus

El...haipppp!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket