Monday, February 14, 2011

SY & FB ♥♥

huahahah...sy tak tau caner nak buang addict kat FB
tapi kalo Mark Zuckerberg kenal sy mesti dia banggakan
bangga sbb sy gunakan FB sebaik mungkin
bangga sbb tak pernah sehari pon sy terlupa nak update status....hahahaha.

cuba tgk nie..notification nie dari kul 10 smpai lebey kurang 11.30..sejam setengah je
ni sume penyumbang nape sy suka sgt duk beronggeng kat FB
tak makan pon tak pe, tak sopping pon dah tak kisah asal buleh berFB ♥♥


mmg best duk kat FB nih..best bila baca status org & sama² balas membalas komen. kat FB ni jgkla sy dapat ramai kawan..yang sgt² baik even kami tak pernah bersua muka...heheh,luv uols lah!


4 comments:

eliyaezlinalias

lebiu tu kakasela!

Asyifa

sis...already 4low u...come 4low me ye...:)
http://asyifaluvpb.blogspot.com/

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~

o yeah... i loikkkeee fb to kak... har har har
kawan2 fb saye adelah kawan2 ratuhati dan adalah kawan2 blogger... :P tehee

manjanafie

ngeee.... kakak... follower x hengat...
All The Best...
coklatmy.blogspot.com
....tq hot mama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket