Tuesday, February 22, 2011

KEMAAFAN YG BELUM TERUCAP~~

bila ye aku mampu memohon maaf pada dia?? rasa bersalah bila teringat kata² arwah "buruk mana pon dia ayah ila sendiri!" mungkin ini yang membuatkan aku serba tak tenang sekarang. mungkin aku perlu mengalah dari membiarkan sengketa ini semakin berpanjangan. terngiang juga kata sahabat "jangan sampai dia pergi untuk selama²nya baru timbul penyesalan yang tak sudah"..ermmmm!!sungguh aku mengakui kebenaran kata² itu tapi di mana aku boleh mendapatkan kekuatan untuk berhadapan dengan seorang lelaki yang tergamak membiarkan mami menderita?? yang tergamak membiarkan mami menghembuskan nafas terakhir tanpa seorang suami sedangkan talak belum di lafazkan?? 

Ya Allah..berilah aku kekuatan untuk memohon maaf dari dia. .


2 comments:

eliyaezlinalias

owh..gini citer nyer...(sambung komen kt GHMB)

luvmum

kaksela..mengalah bkn bererti kita kalah tapi mengalah kerna kita anak kak..seburuk mana pun dia..dia tetap ayah.tiap yg berlaku ada hikmah.chaiyok2 kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket