Thursday, February 17, 2011

HARI KE 2 DIA DI SINI!



Hari ke 2 Sarah di sini
Hari ni jg baru ku ingat doktor yg merawat Sarah ini adalah doktor yg sama merawat ketika dia pernah koma dulu..doktor yg pernah meramalkan Sarah tak mungkin dpt melepasi saat kritikal dia dulu!! Doktor yg pernah menyatakan yg aku perlu berhenti berharap utk melihat Sarah kembali sihat. Doktor yg pernah melihat betapa aku meronta menangis di kabarkan dgn berita yg sgt merobek hati aku sbg seorang ibu!! Doktor yg berjaya membuktikan yg dia hanya seorang doktor yg meramalkan tapi kuasa DIA mengatasi segalanya!!

Ku lihat kesungguhan di wajah doktor itu merawat Sarah kerana mungkin di hati dia berkata "anak ini dtg lagi..aku harus menyelamatkan dia kerana dia seorang anak yg kuat,seorang anak yg cukup istemewa di mata mereka yg mengenalinya!" Terima Kasih doktor, terima kasih atas kesungguhanmu merawat permata hatiku itu!

**hati sayu mendengar tangisan pesakit kecil di sebelah katil Sarah ni :-(

5 comments:

Christina Arissa

sob sob sob.. nangis kite baca... sarah anak yang kuat. bertuah mendapat ibu seperti kak sha. cepat sembuh ya sayang

risa

insyaallah sarah pasti sihat kak..hanya DIA yang maha mengetahui kan

Ct Sarah

Bila tgk gmbr2 sarah ni...tetiba menitis airmata i...sedih tgk bila dia dlm keadaan mcm ni.. "Beautiful Princess Sarah....Sarah kena kuat tau, aunty xbleh tgk sarah lama2 mcm ni..aunty sedih...Sarah kena cepat sembuh yer...doa aunty xpenah putus2 buat Sarah..aunty tau Sarah boleh...get well soon ye syg..aunty miss ur smile muaaahhh"

Tina Othman

Sarah dah improve lah tu dari mask skrg pki tiub je..dia sangat kuat & doa kami semua agar Sarah cepat sembuh seperti sedia kala..& kakak kena byk² berdoa sebab doa kakak lah yg paling mujarab & berkesan..insyaallah

Asyifa

semoga cepat sembuh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket