Tuesday, February 8, 2011

SEPOSEN DARI SHIELA FIRDAUS (",)

ai ada dapat message kat inbox FB..message berkenaan nak jadi blogger yang berjaya ni. thanks for the info sebab banyak bantu ai mencantikkan lagi blog ini. banyak yang dia utarakan memang berguna untuk ai yang baru jadi blogger nie...belom pon cukup sebulan tau!! (walau bilangan entry dah macam setahun ada blog kannn!) tapi ada satu yang sangat ai tak setuju bilamana dia cakap nak jadi blogger nie mesti punye wajah yang cantik dan menarik utk di pandang. masing² punye pandangan dan tak bermakna semua pandangan kita tu betulkan??? kita di lahirkan sebagai insan yang punya pandangan yang berbeza...yes!! ai mengaku ai sangat baru dan tak layak untuk bagi pendapat dalam hal ini..tapi amek kata² ini sbg satu pandangan seposen dari ai ok!!

ahaaaaa..ini bukan wajah ai tau, ini kredit pic to terselubung.blogspot.com (kalau ini wajah ai..insyaallah lalink takkan punye impian naik pelamin lagi kotttt <--baca entri di bawah!!)

kecantikan wajah kan anugerah dari ilahi. ada ke orang yang mintak di lahirkan tidak mempunyai wajah yang cantik?? ada ke orang yang minta di lahirkan cacat ke dunia ini? ada ke orang yang minta di lahirkan serba kekurangan??? tidak bukan...semua telah di tentukan oleh DIA...DIA yang mempunyai kuasa atas segala yang kita ada. so...bila tips untuk punya wajah yang cantik di letakkan sebagai syarat untuk jadi blogger yang berjaya..ai memang tak setuju.

wajah yang cantik akan di mamah usia..yang lebih penting HATI. punye wajah yang cantik tapi rosak hati tak membawa apa² makna. bersyukur kalau di kurniakan wajah yang cantik kerana itu satu anugerah dari ILAHI..bukan untuk bermegah² memandang orang lain yang serba kekurangan. wajah yang cantik akan bertambah cantik kalau di hiasi dgn peribadi yang mulia.

ai tulis luahan nie bukan sebab ai terasa wajah ai tak cantik, tak menarik..tapi ai rasa ini memang fakta!! tapi still terpulang pada individu...ai tak paksa u terima pandangan ni...tepuk dada tanya selera. maaf yer kalau pandangan ini mengecilkan hati sesapa pon..kalau salah buleh je bagi teguran..ai masih baru belajar dan akan belajar sampai bila² pon.terima kasih pada yang bagi sokongan dan tak jemu² membaca cerita hati ai di sini ♥♥

**SAPE CAKAP ME TAK CANTIK??? HUAHAHAH..KALO TAK CANTIK TAKKAN ME PUNYE LALINK YANG HENSEM DAN ANAK² YANG COMEL² BELAKA KANNNNNNNN???...hehehehe, im sori..ai tahu Tuhan marah orang yang bongkak tapi nak harapkan sape lagi yang puji ai kalau bukan diri ai sendiri kannnn??? kata² "masuk bangkul golek sendiri" dah tak buleh di pakai di zaman millenium ini tauuuuu!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket