Sunday, February 20, 2011

Lihat kasih syg itu ♥♥


Lihat..aku curi2 snap pic kat depan katil Sarah! Terpancar kasih syg yg menebal dlm diri mereka demi melihat permata hati mereka sembuh! Menitis air mata tatkala di ceritakan si kecil di sebelah kanan menderita sakit kanser! Baru 3 tahun tp di uji dgn kesakitan sebegitu rupa!! Yg sebelah kiri pula demam yg sgt panas hingga ku lihat ayahnya mengalirkan air mata kesedihan!

Ya Allah,tabahkan hati mereka..mereka antara insan yang terpilih utk melalui semua ujian dari DIA. Dlm kesedihan aku terfikir..bagaimana pula mereka yg sanggup membuang dan membunuh anak2 sendiri!! Tiada langsungkah kasih syg??? Binatangkah mereka yg tega melakukan perbuatan itu???
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 comments:

risa

emmmm....saye pon dok dalam wad kak...paling syahdu bila sorang chinese yg tak pandai berbahasa melayu kena marah2 ngan misi...dia tak sihat so, misi tak bg dia susukan anak dia..tp dia degil nak susukan jugak..sampai kena halau kuar spital...uwaaaaaaa

Shiela Firdaus

Bila risa?? Adehhh..kesian kan??

Ibu Arif Atan

Aduhhh... sama dgn pengalaman ms sy duk KK5 & KK2 pediatrik HKL... sy punya menangis kesedihan bila doc bagitahu apa yg arif kena buat dan apa risikonya.. tapi sy cepat sedar bila sy tengok baby2 lain ade yang lagi teruk dari Arif!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket