Monday, February 21, 2011

MOTIF??

MOTIF kita suka ada follower yg banyak??
aku pon xtau pasai apa tp seriously aku suka bila tgk follower aku bertambah dari hari ke hari
mmg akan terukir senyuman di wajah aku bila setiap kali nombor itu berganjak

ni..motif taruk org DIGI pon aku tak tau pasai apa..sukahati aku la kannnn

ntah laa..tapi mmg aku suka la
walau aku sedar bukan semua follower tu betul² memfollow kita..AKU TETAP SUKA!!
entah² sekali klik follow dia terus di telan oleh blog² yg lebih glamer
yang lebih meriah nak banding ngan blog aku ni..kannnnnnnnn!

hahah..kalau nak ikutkan aku lebih suka tgk jumlah PAGEVIEW tu
hari ni je dah lebih 245 295 357kali di skodeng..MEKASEH MUAH² dari aku
tapi sejak ada blog sendiri ni masa mmg cukup terbatas
pegi toilet pon sekali sehari
lunch pon kadang tak keluar
pastu punggung ni buleh lekat kat kusi 3 4 jam tak bangun²
ye laaa..time koje sah² kena buat koje kan
tu yang bila ada masa tak sampai 5 minit pon aku sempat lg buat entry baru...kannnn!!
sungguh CAYA dgn aku...so nak ucapkan Gong Xi Fat Choi terima kasih pada sume yang sudi menjadi follower aku ..SAYANG KORANG SANGAT²!!

**p/s: MOTIF aku buat entry ni pon tak tau pasai apa..tapi aku sedang terasa loya² tak bersebab..MUNGKINKAH????

2 comments:

Christina Arissa

motip akak naruk lagu cerita lagenda budak setan tu apa plak kak? mendayu-dayu tahap terkeluar taik telinge saya melayan

Shiela Firdaus

motif tak dapat di kesan..ai mmg nak buang lagu tu ngan lagu khatimah cinta! termasuk lagu sape yg penyanyi indonesia tu..hahahhahah!!
tapi lagu LBS tu sbb lalink ai suka tau..tu taruk dulu tu!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket