Monday, February 7, 2011

impian dia yg xmungkin aku penuhi !!

tadi dapat kad undangan perkahwinan kawan kat opis ni..hurmm, cantik kad dia. mcm biasa..me kan jenis yang suka berangan..jam² tu terkenangkan saat memula berkahwin, saat memula dapat ciuman pertama, saat memula ....errr!korang sambung sendiri lah!! kalau tulis dalam diari nie sah² aku tulis tanpa sekatan...hehhee, diari kan untuk tatapan sendiri. eh jap..aku ada kenangan ngn diari ni..dulu masa sekolah aku ada diari yg siap berkunci lagi. satu hari balik dari sekolah tgk abg aku kat dapur beriya² menyungkil..aku ingat dia cungkil apa, bila jenguk tgk dia tengah cungkil diari aku!! huahahaa..abg aku mmg jaat..lepas tu dia buat muka selamba je..badak pon tak selamba mcm dia!! <----Rizal..kalo baca ini coretan,kenangan ni masih segar di ingatan ai tauuuuu!!

okeh laa..sambung citer pasal undangan perkahwinan ni. tengah syiok berangan tadi teringat jugak bila aku ngan lalink ternampak khemah orang berkahwin. bukan sekali..banyak kali dia akan cakap "baba teringin nak bersanding laa..mesti bestkan!"..pastu gelak besar²! korang pikir apa perasaan aku masa tu??..hahaha, me bukan jenis org yang suka marah² tak bertempat..datangla berbisik kat tinge lalink buat itu, lalink buat ini..selagi tak ada bukti..semua ku layan sepi jer. mcm tu jugak impian dia nie..setakat dia bersuara begitu, setakat dia jadi Mat Jenin..aku tak marah la...tapi cuma tunjuk penumbuk je kat muka dia. tu laaaa..dulu tak smpai 6 bulan bercinta dah merenyam ajak kawin..kalau tidak mesti perkahwinan kita buleh buat grand jugak kan!!

ada gak cakap kat dia..kalo teringin jugak nak bersanding..nnt kita buat la anniversary..pastu buat pelamin & bersanding lagi sekali. dia plak jawab "errrr...kalo pengantin perempuan tu org lain buleh???" ....hahahahha..lalink ai lagi kuat berimaginasi kannnnn!!

kredit pic to petua-panduan.blogspot.com

ehhh!dah la lalink...toksah berangan lebih yeeee. walaupon ai sanggup gadai nyawa ai demi cinta ai pada u... impian u ni takkan sesekali ai penuhi.cukup ngan apa yang ada tau..tak perlu mengikut orang lain..janji lafaz itu sudah termetri dan tanggungjawab kita sekarang membesarkan semua cinta hati kita bersama²..okeh!!

**orang cakap lelaki yang pendiam lagi bahaya dari lelaki yang selalu tunjuk atau ungkap kegatalan dia...BETUL ke??? hopefully lalink ai cuma berangan je la kannn..kalau dia buat ai akan make sure muka ai akan muncul muka depan Harian Metro tauuuu!



6 comments:

risa

kirim salam walaikum salam je lah kan..hehehe

Shiela Firdaus

huahaha..biarkan dia berangan kannnnn!

qieranna

kah kah kah....

Ibu Arif Atan

Kak... sebagai yang dah berpengalaman, lelaki ni ade 3 jenis la kan

Pertama: Dia teringin tapi pendam dan tak kan lakukan kerana sayangkan anak isteri.

Kedua: Teringin tapi bila isteri protes dia terbantut terus maknanya batalkan hasrat.

Ketiga: Yang ni bahaya coz...... Dihalang walau apa jua sekalipun caranya dia tetap akan tunaikan hasratnya... dengan apa cara sekalipun, di seberang.. disebelah atau di belakang...

So berhati2 dengan gurauan2 nakal mereka...

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~

setuju ngan ayat yang last tu... kebanyakannya mcm tu la... diam2 ubi berisi.... eheheh tapi tak sume la.. :P

sara

AKAQ..OK WHATS..smbnt ulng thn perkhwinan kn..skli ngn ank2..yg ank leh jd pengapit..sarah pkai gaun ala2 flower girl..pa pyh.pg ke studio tngkp gmbr..sy kn..mmg nk wat sgt cmtu..dh berangn dh..sy pkai gaun pengntin n hubby pkai kot n kamilia pkai gaun n fakhrin pkai tuksedo..( alahai comeynyer n sweet sgt..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket