Wednesday, March 9, 2011

Gila Seorang Aku (",)

 
Ahaaaa..nampak date kat cheque tu?? Kalau sebelom giler jadi blogger ni dapat cheque nilai RM10 pon aku akan pastikan dalam sejam je dapat cheque tu dia sudah bertukar menjadi wang kertas..syiling pon tak kisah asal buleh buat bayar kat mana2 kedai yg aku singgah!!

Memang berhantu bila jadi blogger nih..bukan takat makan minum dan wang ringgit yang aku terlupa, kadang encik suami pon ku biarkan dia tidor memeluk bantal peluk..huahahah!! Ampun lalink..ai tetap cintakan u mcm pertama kali kita berjumpa dulu..SUMPAH!!


Published with Blogger-droid v1.6.7
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket