Wednesday, March 23, 2011

NANTI

NANTI ...
masa kecik dulu kalau mami panggil aku mesti jawab "yee...NANTI jap!"
suruh apa² pon mesti berNANTI²

bila dah kerja pon masih begitu
berNANTI walaupon sekadar nak tunjuk kasih sayang kat dia
macam tu jugak bila dia teringinkan wallet merah...juga ku ungkap ayat itu
dan akhirnya aku terlupa yang ajal tidak boleh NANTI walaupun sesaat
boleh datang bila² tanpa di duga
kerana NANTI lah aku rasa sesal dgn layanan yg aku beri pada mami

sekarang nih sebenarnya ada pula permintaan dari suami yang masih aku berNANTI
nak tunggu masa yang sesuai tapi tak tau bila agaknya
bukan berat sangat permintaan dia..dia cuma berharap supaya aku BERTUDUNG
tapi aku cuma tak nak aku lakukan benda tu kerana dia
aku nak biarlah aku lakukan dengan seikhlas hati

INSYAALLAH aku akan buat..takut nak cakap NANTI ku tukar pulak "TUNGGU" walaupon ku sedar ia membawa maksud yang sama !!!


7 comments:

chenta ku'in

sy dlu pn cam tu...huby paksa sy pakai tdung..sy ckp klu hti sy x ikhlas x elok jgak kn??so dia sabar..mak mertua asik hadiahkan tdung pd sy..lme2 hti sy pntu htu sy trbuka jgak nk pakai tdung...ramai yg suke dgn perubahan sy..sbb dlu sy seksi x ingta dri.hahahh!!

AngahSayang2314

4llow uu back...

angah pun macam tue gak dulu hehehe

luvmum

moga satu ari nanti hati akak akan ikhlas dlm membuat keputusan itu..sy sokong akak

Shiela Firdaus

kuin...tu laa, tapi nak tunggu terbukak hati tu..huihhhh!

angah..tenkiu dear!!

luvmum...thanks ♥

Adzriel AB

sama je suka nanti-nanti.. he..he..

risa

insyaallah kak..niat pon kite dah dapat pahala tau:)

Shiela Firdaus

thanks..insyaallah kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket