Wednesday, March 23, 2011

AKU (",)

adehhhh...mana sang suami nih, udah la tak sabar nak sampai umah..nak cuba test try baju² kurung & baju melayu yang aku beli kat derang tadi. ntah nape..setiap kali bila beli perasaan teruja tu cukup menguasai diri. biar pon tak mahal mana tapi ke"excited"an dia tu memang mengasyikkan. teruja dapat melihat anak² tersenyum gembira menerima pemberian dari aku. ..tapi jujur aku katakan, aku adalah salah seorang mama yang tak pernah berkira untuk membeli barangan untuk anak², tapi untuk diri sendiri..OHMAIGOD, kedekut gila!! . kadang nak beli tshirt RM29.90 untuk diri sendiri pon aku buleh pikir 29 kali. kadang dah sampai kaunter nak bayar..buleh patah balik,letak balik tshirt tu & bayar untuk baju anak² je. aku tak tau SIFAT MULIA siapa yang aku ikut ni tapi serious..aku bangga punyai perasaan itu. kalau tanya anak aku lagi laaaa..mesti derang bangga kannn (",)

**entry kelam kabut...lalink sudah call!! BYE uols!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket