Tuesday, March 8, 2011

SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA

Hurmm...nak ucapkan SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA untuk semua sahabat tak kira kat mana pon korang berada. Sama² kita jadi wanita yang dapat membuatkan orang yang menyayangi kita merasa bangga. Tak perlu wang ringgit, tak perlu harta benda..cukup dengan mencurahkan kasih sayang yang ikhlas dari hati kita..hati seorang wanita.


"wanita tidak di jadikan dari kepala untuk di sanjungi,tidak di jadikan dari kaki untuk di jadikan alas,wanita di jadikan dari tulang rusuk kiri,dekat dengan tangan untuk di lindungi dan yang paling penting dekat dengan hati untuk disayangi"

aku sangat setuju dengan kata² "DI SEBALIK KEJAYAAN SEORANG LELAKI BERDIRI TEGUH SEORANG WANITA" dan aku juga percaya "DI SEBALIK KEJATUHAN SEORANG LELAKI ADA SKANDAL WANITA DI DALAM HIDUPNYA"...hurmmm, hebatkan kita sebagai seorang wanita..

**tadi juga dengar topik hotfm.."keranamu seorang wanita"...ku sambung dalam hati "keranamu wanita kecil..aku jadi seorang mama yang sungguh menghargai kehadiran seorang anak kecil,yang lebih menghargai kehadiran setiap orang di sekeliling. Keranamu juga aku menjadi lebih penyayang dan lebih menjadi lebih tabah menempuh semua dugaan yang hadir dalam hidup ini"

5 comments:

eliyaezlinalias

selamat hari wanita kakasela...

Shiela Firdaus

u too dear~!!

Mama Likha

sedapnyaaaa ayat ni..

"wanita tidak di jadikan dari kepala untuk di sanjungi,tidak di jadikan dari kaki untuk di jadikan alas,wanita di jadikan dari tulang rusuk kiri,dekat dengan tangan untuk di lindungi dan yang paling penting dekat dengan hati untuk disayangi"

Shiela Firdaus

thanks mama likha..♥♥

c-tea

datg dari blog ben...ct follow blog ni..jom singgah blog ct and cari butang follow k...dapat2 lah kite tinjau sesama sendiri nanti kan..

hehe...sambil singgah blog ct..meh vote untuk blog ct..percuma je sayang..cara nak vote??jom baca ini

http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/ct-berkempen-bukan-manifesto-ingin.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket