Thursday, March 31, 2011

RESEPI

Bahan-bahannya :

1 laptop/desktop (tak kisah milik sape..milik sendiri ataupon milik opis)
1 kemahiran menggunakan internet
1 akaun facebook
1 hati yang ikhlas & suci murni(ini mesti di masukkan supaya resepi ini sedap)
1 jari yang sgt pemurah untuk like & komen status org

Cara-caranya :

Gaul semua bahan kat atas jadi sebati. muka lawa atau tak itu tak penting, yang penting hati kena baik. biarpon orang tak nampak muka tapi kata² yang terzahir dari jari² buleh menggambarkan SIAPA KITA YG SEBENARNYA!!!

Setelah siap sume gaulan kat atas..gunakan sebaik mungkin. tapi awas jari² korang ekk sebab "hujung jari lagi tajam dari mata pedang" tau. cuba elakkan menda yang negative..insyaallah korang akan hidup bahagia di kelilingi oleh rakan² alam maya... errrr, ada orang tak percaya ke?? terpulang laaaa tapi ai percaya sebab ai dah buat pon.sgt besttttt..punye ramai kawan tak kira time senang mahupon susah....♥♥

ini yang sudah siap di gaul sebati semuanya..alhamdullilah!!
THE END....SELAMAT MENCUBA!!

**owh yeee...resepi ni anda buleh buat ganti makanan anda kalau anda sedang berdiet!! jalan wall kawan², like,komen & enter time takde kerja tu...ai janji lemak tak melekat tapi hubungan persahabatan yang semakin dekat...PEACE!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket