Friday, March 18, 2011

CER CITER~ CER CITER~


Bukan dapat duit..bukan dapat apa pon tapi seriously bila di SINI saya rasa heppi. 
Punye sahabat yang bukan hanya hadir tika saya bergembira
Juga hadir ketika saya di landa kesedihan

Terima kasih semua..terima kasih kerana sudi menerima saya sebagai kawan. Terima kasih kerana menjadi sahabat yang baik walau hingga kini ada yang tidak pernah pon bersua muka. Dan kerana itu saya tidak pernah bersetuju bila ada yang berkata laman sosial adalah punca pada segala masalah sosial yang terjadi. Tepuk dada tanye selera..semua terletak di tangan kita. Ingin bahagia di sayangi atau derita di musuhi. Dan saya sangat percaya..kalau diri dah memang suka bergaduh, suka berkelahi..takde facebook pon dia akan tetap suka mencari pasal dengan orang lain....SETUJU?? korang buleh tekan Like kat bawah (",)

**ehem!ehem! korang tau tak nape ai letak gambar facebook ai kat situ..korang tengok pic kat sebelah kanan tu..petang semalam dari kul 2 sampai la nak balik Mark Zuckerberg gi tepek pic macam tu kat wall ai..udah la semalam sejuk ujan, tambah plak kamis malam jemaat...GATAIII la Mark nih kan!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket