Monday, March 21, 2011

MUHAMMAD ZAFRY IMRAN JEFRY

hari pertama dia dilahirkan 22 Mac 2008 dgn berat 3.8kg
Ketika berusia seminggu
baru nak cecah setahun

tika berusia setahun lebih
ehh!! yg ni pon belum setahun rasanya..mama lupa la syg!
ahaaa..ni gambar masih baru jgk..baru beberapa bulan yg lepas

ahaaaaa..entry ni sepatutnya di publish besok~!! tapi ai dah tak sabar untuk luahkan rasa hati ini..tak sabar untuk bagitau semua perasaan sayang pada si hero ni sangat membuak². satu²nya hero kesayangan..yang selalu membuat ai terduduk tak terkata dengan gelagatnya.

terimbas kembali saat dia merampas tongkat dari atuk tua yang tidak di kenali sampai menggigil atuk tu di buatnya. teringat bila dia dengan muka selamba masuk ke dalam khemah orang ketika ada gathering dengan kawan² di tepi pantai (tuan khemah di paksa duk luar khemah okehhh!)sedangkan ketika itu ai hampir menangis mencarinya. teringat semalam dia tanye kat ai "mama..bekas air ni dah pecah laaa, bape inggit ni ma?"..hahahahhah!macam la dia dah ada duit nak mengganti!! teringat jugak time dia punye syok menonton TV..pelik nape dia senyap je menonton, sangkakan seronok pasal citer tu tapi rupanya seronok sambil nonton sambil bagi ibu jari kaki kat Sarah hisap....uwaaaaaa, memang sadis!! tapi sungguh bahagia kerana dia hadir sebagai salah seorang permata hidup ai.

esok 22 Mac 2011..harijadi dia yang ke 3. HAPPY BIRTHDAY SAYANG. Moga abang membesar sihat, jadi anak kebanggaan semua. Moga abang dapat menjaga keluarga sendiri sebaik mungkin. Doa mama & baba sentiasa untuk anak² sayang!! Belajar pandai²..esok² buleh jadi doktor, rawat mama ngan baba okeh!!

ahaaaa..time ni dia tgh bersusah payah nak cangkuk baju tu, sampai sudah tak berjaya!!

***Abang jangan risau..esok ada lagi entry untuk abang..special untuk abang tau!! kiss mama untuk abang..sayang abang sangat²~!!




3 comments:

chenta ku'in

hepie besday syg...
smga pnjg umo..
murah rzki..
jd ank yg soleh...
jgn susahkn hati mama n baba k...

Mummy Irish@honey

epi birtday encem boy!!!!
kak, gmbr last die nak pki bra ae????

Yana, mama falisha

happy birthday abg zafry... be a good boy for mama & baba ye... xmo pakai baju(pic yg last tu) tu mase arijadi nnt.. nnt mama yg shame2... hehe... muachhhh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket