Tuesday, March 22, 2011

OBESITI

kredit pak google
huh...sy tension!! puas sudah berdiet tapi berat tetap di situ. tatau timbang yang rosak atau lemak melekat sebati di dalam nih. tak makan nasik nih..kalau makan tatau jadik apa pulak!!

**NOTAKAKI : tidak menghina kegemukan & entry ini pon tadek kaitan ngan sesiapa cuma tengah busan nih bila terpandang lebihan yang tak sepatutnya di poyut time duduk di kusi nih. arwah mami dulu ada tanya "ila tau kat mana mami buleh derma lemak peha mami nih?" tapi rugi masa tu tak jawab "tak yah derma mi, ila tetap sayang kat mami..mami tetap cantik kat mata ila!" ..huhuhuhuhu!!


7 comments:

luckylizan

ku tengah bf jadi takleh nak diet, terpaksa pulun nasi hari2 kalau nak banyakan susu ,,,, takpe lah kalau ada dunlop melekat-lekat sikit2 (sikit..la sangat), baru la cute..mmuahaha

Shiela Firdaus

ahaaaa..dunlop ai udah berlapis² nih!

Nurun

JUSTMATE 5 KN ADE.....

Shiela Firdaus

justmate 5??dah try jugak..sikit pon tak jalan! :-((

Mummy Irish@honey

sya jgk mengalami masalh yg sama!! sob sobsob...

Farah Shamsudin

cuba makan oat..gantikan nasi tuu.tapi jgn makan oat semata.. makanla dengan lauk.. mcm kite mkn nasi tu.. ade kawan dah buat dlm seminggu turun 2kg..

tapikan, fara pn alami bnd same.. kena plak musim sejuk ni.. lapo je la..

Oshin jamel

waaaaaa...sme la...hampeh tarak jalan...hahahha!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket