Monday, March 28, 2011

TERIMA KASIH LALINK!!

bila mengadu seluar dh longgar dia kata "bkn syg yg kurus tp getah seluar yg dh lose !"
bila kata seluar dah ketat cepat je dia jawab "memang laa..syg kan dah gemuk !"

huahahah...lalink sangat terbaik. jujur dalam memberi pendapat & kerana itulah kamu sangat² saya sayangi!! DASHUMMMMMMMM!

TERIMA KASIH LALINK!!


NOTABERKAKI:jgn banyak bunyik..arini ari gaji kannnn!! belanja baju barang selai dua pelisss!! 

**eh lupa...kena antar sms kat dia nih, suh baca blog ni, nak cakap direct suh belanja tetiba rasa MALU la pulakkkss!



12 comments:

chenta ku'in

heheehh!!!huby sy ske kalo sy gemok plak!!heheh!!dia ckp x la sy pkai bju ketat2!takot npk lelemak!!

Shiela Firdaus

kannnn..lalink cakap kalau ai tak jaga badan nampka mcm ayam serama..kuang asam kan!!

risa

hahahha...akak neh..sabo jeler

Shiela Firdaus

risa :-))

RashAtie

hahahhaa.....alahai kak shiela....

Zilah Nizam

ekekeke...sabar je laa :)

Shiela Firdaus

kan atie kannnn..huhuhuhu!!

Shiela Firdaus

zilah...:-))

Dda Ly

hihihi lawak laa kak shila nii..:)

Shiela Firdaus

Dda :-))

Yatie

kang abg jep bg alasan, takleh nak baca sbb blog takleh bukak.. asal nak bukak jer hang.. ekekekek.. ;p

klu akak letak pic n3 ni kat header blog akak mesti gojes kak.. ;)

Shiela Firdaus

tak moh la Yatie..terlalu geleme ikan duri nnt!hehhehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket