Saturday, April 2, 2011

BERITA HARI INI.

SELAYANG : Dua orang kanak-kanak kecil di jumpai terbiar menangis tanpa di pujuk. Menurut sumber yang rapat dengan kedua-dua anak kecil tersebut, mereka masih punyai seorang ibu. Hasil dari siasatan menyeluruh dan dengan lebih terperinci, pihak kami telah mendapati si ibu sedang leka duduk di depan laptop dengan skrin Facebook di hadapannya. Puas di panggil si ibu langsung tidak mengendahkannya malah kejap-kejap terlihat si ibu ketawa mengilai sambil jari pantas menaip di keyboard. Wartawan juga telah menemubual anak sulung kepada keluarga ini,katanya "mama saya memang begitu, kalau baba bekerja memang seharian dia duduk depan laptop, lagi 5 minit baba nak balik baru mama akan mandi dan duduk dengan kami semua". Wartawan tidak dapat untuk membuat apa-apa kerana tiada bukti yang kanak-kanak itu kelaparan mahupon terdera. Cuma kami ada meninggalkan kad nama yang tertulis no telefon Nur Kasih..kerana di khuatiri satu hari nanti kerana terlalu kemaruk dengan facebook si ibu bakal kehilangan arah dan mendera anak-anaknya.

** TAK TAU BERITA NI KELUAR KAT PAPER MANA...SEBAB AKU YAKIN KALAU KORANG CARI KAT KEDAI MANA PON TAK AKAN JUMPA. CUMA PESAN AKU..SILA PIKIR SENDIRI YE SAPA YANG TERLIBAT DENGAN BERITA KAT ATAS TU. OUTTTT..tutup blog mahu sambung celoteh aku kat facebook!!

10 comments:

risa

akak neh...soba je lah...sat lagi saye culik anak2 akak ye...
psttt: kak, kata dak yuyu..entri kena letak sebelah kiri baru senang google nak cari akak:)

Shiela Firdaus

tenkiu risa...memang kita terpikir nak alih belah kiri pon, sbb kita tgk lagi kemas kalau entry sebelah kiri. nanti kita tukar ye!! thanks dear!

Mummy Yani
This comment has been removed by the author.
Hana Mariah

I geget u nak kak?
Alamak ayip dah mangun nanesssss

Anonymous

bertukar lagi??? hemmm

Mummy Yani

cetttt...sia2 je kena kutuk dgn i...mati2 ingat budak yg org jumpa tepi jln.....rupanya budak yg duduk dlm umah...ampes tol la u ni shiela....kekekeke...

Shiela Firdaus

hana..ayip mangun nanes??? apakah???

Shiela Firdaus

tukar apa Tina??

Shiela Firdaus

wan..ampun laaaaa!!

Shiela Firdaus

wan..ampun laaaaa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket